دانلود آهنگ تقاص با صدای حمید عسکری
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد

چــت مهـریا

چــت مهـریا

کــد چرخش تصــاوير

آمار وب سایت

 

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 3.96 مگابایت

» دانلود آهنگ تقاص «

 

 

متن آهنگ تقاص با صدای حمید عسکری

 

دل من عاشق و می سوزونی و به اشکام میخندی

چرا منه ساده فکر می کردم که به عشقت پا بندی

رو کارات چشمامو میبندم

تو رو من چشم می بندی

بگو مگه دلت پیش کی گیره

بگو واسه کی میمیـــــری

بگو از من تو انتقام ، چی رو داری میگیری

چی شده که تو از من و عشقم داری فاصله میگیری

آهای تو که یه روز عشق منی و

یه روز دیگه عشق یکی دیگه

خدا اشکام و دید یه روزی

خودش تقاص کاراتو میده

پشیمون میشی یه روزی که دیره،تو قلبم یکی جاتو می گیره




:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران مدیر مهریا جت
ت : شنبه 8 آذر 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
چــت مهریــا